guanti

U travagliu ùn ferma micca solu perchè a temperatura cala, ma senza u coppiu di guanti adattu, seria assai dulurosu di compie u travagliu à u fretu. Grazie à l'isolamentu, u rivestimentu impermeabile è una maggiore flessibilità in i migliori guanti di travagliu invernali, strumenti freddi è dita dure ùn saranu micca un prublema. Dunque, per piacè tenite e dite tostate è portate questi boni guanti per trattà questi elementi:

I guanti di travagliu invernali sò diversi da i guanti chì aduprate di solitu per abbellisce l'ambiente è altri travagli per u clima caldu. Devenu risponde à tutti l'altri requisiti per prevene u disagiu è a ferita. Quandu si compra i migliori guanti di travagliu invernali, e cose impurtanti seguenti devenu esse cunsiderate.

U travagliu invernale di solitu significa riparazioni meccaniche d'urgenza o rimozione di neve, ma pò ancu cumprende vari prughjetti chì ùn avete micca solu tempu per i mesi più miti. Se vulete eseguisce riparazioni meccaniche, i vostri guanti di travagliu devenu esse flessibili per chì e vostre dite possinu facilmente capisce u picculu hardware. Devenu ancu esse abbastanza sottili per adattassi in lochi stretti, cume compartimenti restrittivi di u mutore. Per a rimozione di neve è altri compiti cun esigenze tecniche basse, i guanti di travagliu devenu esse forti è impermeabili per tene e mani secche è calde. Una funzione impurtante hè di prevene chì a neve entre in u braccialettu di u polu.

I materiali aduprati in guanti di travagliu meccanichi è tradiziunali sò spessu assai diversi. Materiali sintetici (cum'è nylon, spandex è poliester) sò cumuni in guanti meccanichi. Questi materiali sò duri, impermeabili, leggeri è sottili per furnisce flessibilità è sò adatti per esse piazzati in lochi stretti. In altri prughjetti, guanti più pesanti in pelle isolata sparghjenu u calore in l'internu, mentre chì l'esternu hè tenutu fretu è impermeabile. Puderanu ancu esse rivestiti in pile per mantene u calore u più altu. Sò più spessi di i guanti manipulatori è sò ideali per faccende fora cù poca leggerezza.

Vulete u cunfortu è a funziunalità più adatti. Pruvà à compie un prugettu cù guanti troppu grandi hè di solitu inutile. D’altronde, postu chì a maiò parte di i materii d’isolamentu termicu intrappulanu u calore di u corpu umanu attraversu e sacche d’aria, i guanti chì sò troppu chjuchi ponu sprime e sacche d’aria, riducendu cusì a ritenzione di calore.

Parechji pruduttori furniscenu carte di dimensione per aiutavvi à sceglie i migliori guanti invernali per a to manu. Questu hè utile perchè a dimensione pò varià da u fabricatore à u fabricatore. Pudete avè una piazza in una marca è una pusizione media in un'altra marca. Pudete aduprà diverse tavule di dimensioni per misurà a vostra manu è decide chì a dimensione chjuca, media o grande hè megliu per una marca particulare.

I guanti cù un solu stratu di materiale ùn ponu micca prutegge e to mani in temperature fredde o in u ventu, neve o pioggia. I migliori guanti di travagliu invernali duveranu avè più strati di materiali, chì ponu travaglià inseme per tene u caldu.

A cunchiglia esterna in pelle o materiale sinteticu pò prutege e mani da graffi è ferite, evitendu ancu u ventu è l'acqua d'entrà. Dentru, un stratu di isolamentu di lana, lana o poliestere aiuta à mantene u calore di u corpu è u mantene caldu. Finu à avà, a lana hè unu di i migliori materiali d'insulazione termica. Ancu in cundizioni bagnate, a lana pò ritene u calore, ciò chì significa chì u sudore ùn influenzerà micca u vostru cunfortu. A lana ùn hè micca ottima, a so prestazione hè simile à a lana, ma l'efficienza hè più bassa. U poliester hè u menu efficace di e trè opzioni.

Sì e to mani sò impregnate di sudore da u guantu, u guantu pò perde tuttu u so valore insulatore. I guanti cù un pocu di traspirabilità impediscenu à e mani di surriscaldà, permettendu à l'aria calda di fughje mantenendu una temperatura confortevole. E fibre naturali cum'è a lana sò più traspirabili di e fibre sintetiche. I guanti di travagliu in pelle o pelle cruda cun nylon à u spinu furniscenu un certu gradu di traspirabilità senza espone tutta a manu à vari elementi.

I guanti di travagliu invernali devenu esse impermeabili. Oltre à ammugliate e mani in temperature fredde, ùn ci hè più un certu modu per dannà a vostra pelle, dita, terminazioni nervose è flessibilità. I guanti gommati ponu impedisce à l'acqua d'entrà, allora ancu se ùn sò micca traspiranti, sò una scelta eccellente quandu si travaglia in pioggia è neve. I materiali chì sò intrinsecamente non impermeabili (cume a pelle è i pelli) ponu esse trattati cù spray di silicone è additivi per furmà un stratu d'acqua corrente, rendendulu impenetrabile.


Tempu di posta: Sep-08-2020